Game Development with Unreal Engine 5 Volume 1: Design Phase

4.4

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

معرفی کتاب: طراحی بازی با Unreal Engine 5 - جلد اول: مرحله‌ی طراحی

اگر علاقه‌مند به دنیای توسعه بازی‌های ویدئویی هستید و به دنبال راهنمایی کامل و جامع برای شروع کار با Unreal Engine 5 می‌گردید، کتاب «Game Development with Unreal Engine 5 Volume 1: Design Phase» بهترین گزینه برای شماست. این اثر یک راهنمای عملی و دقیق است که به شما می‌آموزد چگونه ایده‌های خلاقانه‌ی خود را به پروژه‌های بازی‌سازی واقعی تبدیل کنید.

خلاصه کتاب

کتاب «مرحله‌ی طراحی» از مجموعه‌ی سه‌گانه‌ی Game Development with Unreal Engine 5، بر روی فرآیند ابتدایی و اساسی طراحی بازی تمرکز می‌کند. این جلد، شما را با اصول پایه‌ای طراحی بازی‌های رایانه‌ای، ابزارها و قابلیت‌های Unreal Engine 5، و روش‌های ایجاد یک تجربه‌ی جذاب بازی آشنا می‌کند. نویسنده در این کتاب از مثال‌ها و تکنیک‌های تجسمی بهره می‌برد تا مفاهیم پیچیده را به ساده‌ترین و قابل فهم‌ترین حالت ممکن ارائه دهد. در طول فصل‌های مختلف، شما می‌آموزید چگونه به طور منطقی با طرح‌ریزی، مستندسازی و ایجاد پروتوتایپ (Prototype) حرفه‌ای شروع کنید.

این کتاب به سه دسته‌ی اصلی تقسیم شده است: تعریف مفهوم بازی، پیاده‌سازی اولیه محیط و تعامل با Unreal Engine 5. در هر دسته، گام‌های مشخصی به همراه تمرینات کاربردی ارائه شده است که به تقویت مهارت‌های شما کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این کتاب، تأکید آن بر طراحی سیستماتیک و نوآورانه است که نیازمند ترکیب تفکر خلاق و فنی می‌باشد.

نکات کلیدی کتاب

  • یادگیری اصول اساسی طراحی بازی و چگونگی ایجاد یک Game Design Document (GDD) حرفه‌ای.
  • آشنایی با مفاهیم کلیدی مثل Level Design، تجربه کاربر (UX) در بازی و اصول گیم‌پلی.
  • نحوه استفاده از ابزارهای پایه و پیشرفته Unreal Engine 5 برای ایجاد محیط‌های پویا و مطابق با استانداردهای روز.
  • مثال‌های واقعی و تکنیک‌هایی که در استودیوهای حرفه‌ای بازی‌سازی استفاده می‌شوند.

جملات معروف از کتاب

«یک ایده خام می‌تواند به بهترین بازی تبدیل شود، تنها اگر با طرح‌ریزی دقیق و دیدگاه خلاقانه تقویت شود.»

Tiow Wee Tan

«Unreal Engine 5 فقط یک ابزار نیست؛ بلکه پلتفرمی است که قدرت تخیل شما را به واقعیت تبدیل می‌کند.»

Tiow Wee Tan

چرا این کتاب اهمیت دارد

دنیای بازی‌سازی بیش از هر زمان دیگری رقابتی شده است و موفقیت در این حوزه نیازمند داشتن دانش به‌روز و مهارت‌های عملی است. با انتشار Unreal Engine 5 و قابلیت‌های بی‌نظیر این ابزار همچون Nanite و Lumen، توسعه‌دهندگان بیشتری به سمت استفاده از این تکنولوژی روی آورده‌اند. کتاب «Game Development with Unreal Engine 5 Volume 1: Design Phase» تنها یک راهنمای تکنیکی نیست؛ بلکه یک نقشه راه است که شما را از ایده‌پردازی تا طراحی اولیه هدایت می‌کند.

اگر شما به عنوان یک مبتدی به دنبال یادگیری پایه‌ای و اساسی هستید یا حتی یک حرفه‌ای که قصد دارید خلاقیت خود را ارتقاء دهید، این کتاب منابع، تکنیک‌ها و مثال‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند تحولی در پروژه‌های شما ایجاد کند.

Introduction to "Game Development with Unreal Engine 5 Volume 1: Design Phase"

Welcome to the first volume of the "Game Development with Unreal Engine 5" series, a comprehensive guide crafted to help you embark on a journey into the fascinating world of game development. Unreal Engine 5 stands as one of the most powerful game engines in the industry, used to create visually stunning and engaging experiences. This book, "Design Phase," focuses on the essential concepts and practices required to design immersive games. Whether you're a newcomer with a passion for games or an experienced developer looking to sharpen your skills, this volume is your definitive guide to mastering the game design process.

Detailed Summary of the Book

"Game Development with Unreal Engine 5 Volume 1: Design Phase" is centered on the creative and technical aspects of game design. Before writing a single line of code or rendering your first 3D asset, the design phase is where your game's foundation is built. This book walks you through the critical steps of conceptualizing, planning, and prototyping your game to ensure its success.

The book begins by introducing the principles of game design, including player engagement, storytelling, and gameplay mechanics. It explores how to map out ideas for your game, define a target audience, and create dynamic gameplay loops that captivate players. Furthermore, it delves into concepts such as level design, environmental storytelling, and balancing complexity in mechanics to enhance player interaction.

With practical examples and step-by-step instructions, this volume emphasizes leveraging Unreal Engine 5's tools for the design phase. Readers will learn to use the Unreal Editor, create basic blueprints, and visualize prototypes without requiring advanced programming knowledge. By the end of the book, you’ll have a fully outlined game design document and a functional game prototype, laying the groundwork for development in future volumes.

Key Takeaways

  • Understand the principles of game design and how to implement them effectively.
  • Learn the step-by-step process of creating a game design document (GDD).
  • Use Unreal Engine 5 tools to bring your ideas to life at the prototyping stage.
  • Master techniques for designing levels, characters, and engaging gameplay mechanics.
  • Get practical tips to refine and iterate on your designs for player satisfaction.

Famous Quotes from the Book

"Every masterpiece begins with a plan, and in game design, that plan is your blueprint for magic."

"The beauty of game development lies in its marriage of art and logic. Embrace both, and your game will thrive."

"Designing a game isn't about creating a story you want to tell; it's about crafting an experience your players want to live."

Why This Book Matters

The "Design Phase" is arguably the most crucial stage in game development. It is where your ideas are born, refined, and prepared for implementation. This book matters because it serves as a bridge between your creative vision and the technical execution of your game. Without a solid understanding of the design phase, developers risk creating experiences that fail to resonate with players.

Unreal Engine 5, with its cutting-edge features such as Nanite and Lumen, has redefined the standards for immersive and visually stunning games. However, the tools are only as powerful as the designer who wields them. This book teaches you to harness that power, ensuring that your game is not just beautiful but also engaging and fun to play.

Additionally, this book stands apart by blending theory with practical applications. By the time you finish, you’ll have the skills and confidence to take your ideas from concepts to playable prototypes. This approach prepares you not just for continued learning but for a successful game development career.

دانلود رایگان مستقیم

You Can Download this book after Login

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1083

بازدید

4.4

امتیاز

50

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.4

بر اساس 0 نظر کاربران

احمد محمدی

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضی‌ام"

⭐⭐⭐⭐⭐