Unity Artificial Intelligence Programming: Add powerful, believable, and fun AI entities in your game with the power of Unity 2018!, 4th Edition

4.8

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

مقدمه‌ای بر کتاب «Unity Artificial Intelligence Programming: Add powerful, believable, and fun AI entities in your game with the power of Unity 2018!, 4th Edition»

این کتاب یک راهنمای جامع و کاربردی برای توسعه هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی است که با استفاده از Unity 2018 ارائه می‌شود. با تمرکز بر ایجاد موجودات هوشمند، جذاب و واقع‌گرایانه در بازی‌ها، این اثر به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از قدرت ابزارهای پیشرفته در Unity برای طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های AI بهره‌مند شوید.

خلاصه‌ای از کتاب

کتاب «Unity Artificial Intelligence Programming» با آخرین نسخهٔ چهارم خود، یک دوره کامل از مبانی تا تکنیک‌های پیشرفته در هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. شما در این کتاب خواهید آموخت که چگونه می‌توانید رفتارهای پیچیده برای شخصیت‌های بازی ایجاد کنید و آن‌ها را به گونه‌ای طراحی کنید که در دنیای مجازی واکنش‌های طبیعی داشته باشند. این دوره شامل مفاهیمی همچون Pathfinding، استفاده از NavMesh، سیستم‌های تصمیم‌گیری مانند Finite State Machine، و همچنین الگوریتم‌های Behavior Tree است.

همچنین در این کتاب، چگونگی استفاده از تکنیک‌هایی مانند Genetic Algorithm و Neural Networks برای ساخت سیستم‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی بررسی می‌شود. هدف اصلی، ایجاد شخصیت‌هایی است که بتوانند در دنیای بازی به گونه‌ای عمل کنند که برای بازیکنان طبیعی و قابل باور باشد.

نکات کلیدی کتاب

  • آشنایی کامل با ابزارهای Unity برای توسعه AI.
  • بررسی اصول Pathfinding و الگوریتم‌های مرتبط.
  • ساخت سیستم تصمیم‌گیری شخصیت‌های بازی با استفاده از FSM و Behavior Trees.
  • آشنایی با هوش مصنوعی پیشرفته شامل Genetic Algorithm و Neural Networks.
  • تمرکز بر طراحی رفتارهای طبیعی و جذاب برای تجربه بهتر بازیکنان.

گفتاوردهای مشهور از کتاب

"AI در بازی‌های ویدیویی نه فقط یک عنصر اضافی، بلکه هسته‌ای است که تجربه‌ای جذاب و پویا را برای بازیکنان فراهم می‌کند."

"وقتی بازیکنان با شخصیت‌های هوشمند تعامل می‌کنند، مرز میان تخیل و واقعیت محو می‌شود."

چرا این کتاب مهم است

در دنیای بازی‌های ویدیویی، ایجاد تجربه‌ای واقع‌گرایانه برای بازیکنان یکی از چالش‌های کلیدی توسعه‌دهندگان است. مهم‌ترین بخش این تجربه، حضور شخصیت‌هایی است که رفتارهای هوشمندانه و طبیعی را به نمایش می‌گذارند. کتاب «Unity Artificial Intelligence Programming» با ارائه رویکردهای عملی و قابل اجرا، به شما کمک می‌کند تا از مرزهای محدودیت‌های سنتی فراتر بروید و دنیایی را بسازید که بازیکنان در آن غرق شوند.

علاوه بر این، این کتاب نه تنها برای توسعه‌دهندگان مبتدی، بلکه برای برنامه‌نویسان حرفه‌ای که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی هستند نیز مناسب است. ترکیب مفاهیم نظری و پروژه‌های عملی در این کتاب، فرصتی عالی برای یادگیری و تسلط بر تکنیک‌های پیشرفته ارائه می‌دهد.

Learn and Implement game AI in Unity 2018 to build smart game environments and enemies with A*, Finite State Machines, Behavior Trees and NavMesh.Key FeaturesBuild richer games by learning the essential concepts in AI for games like Behavior Trees and Navigation Meshes Implement character behaviors and simulations using the Unity Machine Learning toolkit Explore the latest Unity 2018 features to make implementation of AI in your game easier Book DescriptionDeveloping Artificial Intelligence (AI) for game characters in Unity 2018 has never been easier. Unity provides game and app developers with a variety of tools to implement AI, from the basic techniques to cutting-edge machine learning-powered agents. Leveraging these tools via Unity's API or built-in features allows limitless possibilities when it comes to creating your game's worlds and characters. This fourth edition with Unity will help you break down AI into simple concepts to give you a fundamental understanding of the topic to build upon. Using a variety of examples, the book then takes those concepts and walks you through actual implementations designed to highlight key concepts and features related to game AI in Unity. Further on, you'll learn how to distinguish the state machine pattern and implement one of your own. This is followed by learning how to implement a basic sensory system for your AI agent and coupling it with a Finite State Machine (FSM). Next, you'll learn how to use Unity's built-in NavMesh feature and implement your own A* pathfinding system. You'll then learn how to implement simple ?ocks and crowd dynamics, which are key AI concepts in Unity. Moving on, you'll learn how to implement a behavior tree through a game-focused example. Lastly, you'll apply all the concepts in the book to build a popular game. What you will learnCreate smarter game worlds and characters with C# programming Apply automated character movement using pathfinding and steering behaviors Implement non-player character decision-making algorithms using Behavior Trees and FSMs Build believable and highly efficient artificial flocks and crowds Create sensory systems for your AI with the most commonly used techniques Construct decision-making systems to make agents take different actions Explore the application of machine learning in Unity Who this book is forThis book is intended for Unity developers with a basic understanding of C# and the Unity editor. Whether you're looking to build your first game or are looking to expand your knowledge as a game programmer, you will find plenty of exciting information and examples of game AI in terms of concepts and implementation.Table of ContentsIntroduction to AIFinite State MachinesRandomness and ProbabilityImplementing SensorsFlockingPath Following and Steering BehaviorsA* PathfindingNavigation MeshBehavior TreesMachine LearningPutting It All Together

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1219

بازدید

4.8

امتیاز

50

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.8

بر اساس 0 نظر کاربران

احمد محمدی

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضی‌ام"

⭐⭐⭐⭐⭐

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!