C++ Game Development By Example: Learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan using C++ programming

4.3

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین


معرفی کتاب: C++ Game Development By Example

کتاب C++ Game Development By Example یکی از منابع جامع و کاربردی برای تمام علاقه‌مندان به توسعه بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از C++ programming است. این کتاب برای توسعه‌دهندگان مبتدی و حتی کسانی که به دنبال افزایش مهارت‌های خود در زمینه ساخت بازی‌های حرفه‌ای و گرافیک‌های پیشرفته هستند کاملاً مناسب است. با تمرکز بر تکنولوژی‌های قدرتمند مانند SFML, OpenGL, و Vulkan، این کتاب به شما راهنمایی گام‌به‌گامی برای ایجاد بازی‌های مدرن ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ای از کتاب

کتاب با معرفی اولیه ابزارها و تکنیک‌های توسعه بازی شروع می‌شود. ابتدا اصول SFML (Simple and Fast Multimedia Library) بررسی می‌شود، که یکی از کتابخانه‌های محبوب برای ساخت گرافیک‌های دو‌بعدی و بازی‌های سبک است. سپس، مفاهیم پیشرفته‌تر با OpenGL توضیح داده می‌شوند که برای پردازش گرافیک‌های سه‌بعدی و بهره‌گیری از قابلیت‌های سخت‌افزاری ضروری هستند. در نهایت، کتاب به شما قدرت Vulkan را نشان می‌دهد؛ یک API مدرن و بسیار بهینه که به شما کنترل دقیق‌تر بر پردازش گرافیکی و سیستمی می‌دهد.

این کتاب نه تنها به ابزارها و فناوری‌ها می‌پردازد، بلکه اصول طراحی بازی، فیزیک در بازی، و بهترین شیوه‌های کدنویسی را نیز پوشش می‌دهد. همچنین تمرکز ویژه‌ای بر بهینه‌سازی عملکرد بازی‌ها دارد، که برای سازندگان بازی‌های حرفه‌ای و رقابتی بسیار ارزشمند است.

نکات کلیدی

  • آشنایی جامع با سه ابزار قدرتمند: SFML, OpenGL, و Vulkan.
  • یادگیری اصول پایه توسعه بازی با استفاده از C++.
  • تکنیک‌های طراحی گرافیک دو‌بعدی و سه‌بعدی.
  • بهینه‌سازی کد و افزایش عملکرد بازی‌ها.
  • ساخت پروژه‌های عملی و نمونه‌های واقعی برای یادگیری عملی.

جملات معروف از کتاب

"Game development is not just about creating visuals; it’s about creating experiences that resonate."

Siddharth Shekar

"Mastering graphics with Vulkan is like unlocking the true potential of your hardware."

Siddharth Shekar

چرا این کتاب مهم است؟

در دنیای امروز، صنعت بازی‌سازی به یکی از پردرآمدترین و پر رقابت‌ترین حوزه‌های فناوری تبدیل شده است. کتاب C++ Game Development By Example یک راهنمای ارزشمند برای ورود به این صنعت است و شما را برای ساخت بازی‌های حرفه‌ای، سرگرم‌کننده، و ابتکاری آماده می‌کند. این کتاب نه تنها ابزارها و مفاهیم اساسی را پوشش می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای کار در تیم‌های توسعه بازی یا حتی ساخت بازی‌های مستقل را کسب کنید.

مزیت برجسته این کتاب در ارائه پروژه‌های عملی است که شما را از مرحله مبتدی به فردی حرفه‌ای و آماده برای چالش‌های واقعی در این حوزه می‌رساند. اگر شما به دنبال کتابی هستید که ترکیبی از تئوری‌های پایه و پروژه‌های عملی باشد، این کتاب انتخاب بی‌نظیری خواهد بود.

Although numerous languages are currently being used to develop games, C++ remains the standard for fabricating expert libraries and tool chains for game development. This book introduces you to the world of game development with C++. C++ Game Development By Example starts by touching upon the basic concepts of math, programming, and computer graphics and creating a simple side-scrolling action 2D game. You'll build a solid foundation by studying basic game concepts such as creating game loops, rendering 2D game scenes using SFML, 2D sprite creation and animation, and collision detection. The book will help you advance to creating a 3D physics puzzle game using modern OpenGL and the Bullet physics engine. You'll understand the graphics pipeline, which entails creating 3D objects using vertex and index buffers and rendering them to the scene using vertex and fragment shaders. Finally, you'll create a basic project using the Vulkan library that'll help you get to grips with creating swap chains, image views, render passes, and frame buffers for building high-performance graphics in your games. By the end of this book, you'll be ready with 3 compelling projects created with SFML, the Vulkan API, and OpenGL, and you'll be able take your game and graphics programming skills to the next level. What you will learn: Understand shaders and how to write a basic vertex and fragment shader Build a Visual Studio project and add SFML to it Discover how to create sprite animations and a game character class Add sound effects and background music to your game Grasp how to integrate Vulkan into Visual Studio Create shaders and convert them to the SPIR-V binary format If you're a developer keen to learn game development with C++ or get up to date with game development, this book is for you. Some knowledge of C++ programming is assumed.

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1409

بازدید

4.3

امتیاز

0

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.3

بر اساس 0 نظر کاربران

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!

قیمت نهایی
431,825 تومان
0

تماس با پشتیبان