Build Stunning Real-time VFX with Unreal Engine 5: Start your journey into Unreal particle systems to create realistic visual effects using Niagara

4.8

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین


Build Stunning Real-time VFX with Unreal Engine 5: Start your journey into Unreal particle systems to create realistic visual effects using Niagara

کلمه‌های کلیدی فرعی: آموزش Unreal Engine 5، طراحی VFX با Niagara

کتاب Build Stunning Real-time VFX with Unreal Engine 5 راهنمای کامل خلق جلوه‌های بصری واقعی با سیستم Niagara در محیط Unreal است.

خلاصه تحلیلی کتاب

این اثر به قلم Hrishikesh Andurlekar، یک مرجع جامع و دقیق برای کسانی است که به دنبال یادگیری و خلق جلوه‌های بصری (VFX) در لحظه با استفاده از Unreal Engine 5 هستند. در این کتاب، تمرکز اصلی بر سیستم Niagara بوده که به‌عنوان موتور ذره‌ای قدرتمند و انعطاف‌پذیر در Unreal شناخته می‌شود. نویسنده با رویکردی گام‌به‌گام، علاوه بر آموزش ابزارها، نحوه تفکر بصری و طراحی مبتنی بر عملکرد را توضیح داده است.

ساختار کتاب به‌گونه‌ای تنظیم شده که هم مبتدیان و هم حرفه‌ای‌ها بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. بخش‌های متنوع آن از مبانی تا مباحث پیشرفته را دربر می‌گیرد و تلاش کرده تا زبان آموزش، عملی و کاربردی باشد. خواننده از همان فصل‌های نخست با مفاهیم کلیدی VFX، اصول طراحی ذره‌ای و چگونگی هماهنگ‌سازی آنها با زمان واقعی آشنا می‌شود.

نکات کلیدی و کاربردی

یکی از نکات کلیدی کتاب، تمرکز بر اهمیت بهینه‌سازی جلوه‌های بصری برای پروژه‌های زمان واقعی است. نویسنده به‌خوبی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از امکانات Niagara بهره برد تا بدون فشار زیاد بر منابع سخت‌افزاری، جلوه‌هایی چشم‌گیر خلق کرد.

کتاب همچنین به روش‌های ترکیب تکنیک‌های سنتی VFX با قابلیت‌های مدرن Unreal Engine 5 اشاره می‌کند؛ از جمله استفاده از Material Editor، سیستم Blueprints و مدیریت لایه‌های ذره‌ای برای ایجاد عمق بصری. علاوه بر این، مثال‌ها و پروژه‌های واقعی به کاربر کمک می‌کنند تا مفاهیم را نه‌تنها به‌صورت نظری، بلکه با اجرای عملی بیاموزد.

نقل‌قول‌های ماندگار

در sepanjang کتاب، نویسنده جملات انگیزشی و مفهومی ارائه می‌کند که ذهن خواننده را به سمت نوآوری در طراحی VFX سوق می‌دهد. این عبارات نه تنها درک مفاهیم فنی را آسان‌تر می‌کنند، بلکه الهام‌بخش رویکرد خلاقانه هستند.

خلق جلوه‌های بصری واقعی نیازمند ترکیب هنر و تکنولوژی است؛ Niagara پلی میان این دو جهان می‌سازد. نامشخص

چرا این کتاب اهمیت دارد

اهمیت این کتاب در این است که شکاف میان آموزش نظری و اجرای عملی را پر می‌کند. بیشتر منابع موجود یا بسیار تخصصی و پیچیده هستند یا بسیار سطحی. اما این کتاب با ارائه مسیر آموزشی متوازن، شرایطی فراهم می‌آورد که مخاطب در هر سطح بتواند وارد دنیای VFX زمان واقعی شود.

از سوی دیگر، محیط Unreal Engine 5 و سیستم Niagara تحولات بزرگی در صنعت بازی‌سازی و انیمیشن ایجاد کرده‌اند. درک این ابزارها امروز برای توسعه‌دهندگان، طراحان سه‌بعدی و پژوهشگران حوزه گرافیک رایانه‌ای یک ضرورت حرفه‌ای محسوب می‌شود. این کتاب یک منبع متحد برای یادگیری همه این جنبه‌ها است.

نتیجه‌گیری الهام‌بخش

کتاب Build Stunning Real-time VFX with Unreal Engine 5: Start your journey into Unreal particle systems to create realistic visual effects using Niagara، فراتر از یک منبع آموزشی ساده است؛ این کتاب مانند یک نقشه راه و قطب‌نما برای کسانی عمل می‌کند که می‌خواهند مسیر حرفه‌ای خود را در خلق جلوه‌های بصری واقعی بسازند. اگر به دنبال ارتقای مهارت خود در استفاده از Unreal Engine 5 و خصوصاً سیستم Niagara هستید، این کتاب فرصتی بی‌بدیل برای شما خواهد بود.

توصیه می‌کنم مطالعه این کتاب را در برنامه روزانه خود قرار دهید و یافته‌ها و تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، چرا که به اشتراک‌گذاری دانش در این حوزه، نه‌تنها باعث پیشرفت فردی، بلکه موجب رشد جامعه طراحان و توسعه‌دهندگان خواهد شد.

Create professional real-time particle systems and particle asset creation workflows for games with the power of Niagara and Unreal Engine 5Key Features Explore how Niagara can make your games pop by creating stunning particle systems in Unreal Engine 5 Level up your VFX skills and enhance your employability in a competitive market Build various particle system projects to reinforce your learning and put your new knowledge into practice Book DescriptionWhile no game would be complete without visual effects, the ever-evolving VFX industry churns out stellar digital environments that can make your games stand out from the crowd. Build Stunning Real-time VFX with Unreal Engine 5 is here to help you boost your creativity using Niagara to make jaw-dropping particle systems backed by the power of Unreal Engine 5—without a line of code.This handy guide for VFX artists takes you through the principles and concepts of designing particle[...]systems and design workflows, along with the architecture of Niagara, Unreal Engine 5—s VFX system. Throughout the book, you'll build a series of mini projects that will put your particle system knowledge to the test. As you advance, you'll cover topics such as creating your own custom modules, debugging workflows, and controlling particles with blueprints, and conclude by working on two projects that will bring everything together into a neat package.By the end of this VFX book, you'll have a deeper understanding of particle systems, improving your skills, portfolio, and the chances of being employed by studios using Unreal Engine 5.What you will learn Brush up your vector mathematics skills Access and create namespaces in Niagara Add a Niagara system to a Blueprint actor Create a particle system with dynamic inputs Publish a custom module for your team members to use Create Niagara Scratch modules Enable your particle emitters to communicate using event handlers Control Niagara systems using Blueprint public variables Who this book is forThis book is for visual effects artists transitioning to real-time virtual production workflow as well as beginners looking to learn Niagara for games and other real-time applications. Game programmers, 3D generalists, and game designers interested in adding VFX for their game and metaverse projects will also find this book useful. A basic understanding of Unreal Engine 5, blueprints, as well as layout, materials, and lighting in Unreal Engine is expected.Table of Contents Getting Started with Unreal Engine Particle System Frameworks Understanding Particle System Concepts Exploring Niagara Concepts and Architecture Building Our First Niagara System Diving into Emitter-System Overrides Exploring Dynamic Inputs Creating Custom Niagara Modules Local Modules and Versioning Events and Event Handlers Debugging workflow in Niagara Controlling Niagara Particles using Blueprints

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1048

بازدید

4.8

امتیاز

0

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.8

بر اساس 0 نظر کاربران

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!

قیمت نهایی
340,175 تومان
0

تماس با پشتیبان