Three.js Cookbook

4.9

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

معرفی جامع کتاب Three.js Cookbook

کتاب Three.js Cookbook نوشته‌ی 'Jos Dirksen' یکی از منابع جامع و بسیار مفید برای یادگیری تکنیک‌ها و مفاهیم مرتبط با گرافیک سه‌بعدی وب با استفاده از کتابخانه قدرتمند Three.js است. این کتاب با ارائه مثال‌های عملی و آموزش‌های گام‌به‌گام، به کاربران اجازه می‌دهد تا دانش عمیقی در زمینه گرافیک سه‌بعدی پیدا کنند و پروژه‌های حرفه‌ای طراحی کنند.

خلاصه‌ای از کتاب

کتاب Three.js Cookbook برای افراد علاقه‌مند به گرافیک سه‌بعدی طراحی شده است و هیچ نیازی به داشتن پیش‌زمینه عمیق در کدنویسی سه‌بعدی وجود ندارد. این کتاب با بررسی اصول اولیه Three.js شروع می‌کند، از جمله نحوه استفاده از WebGL، ساخت Scene، دوربین‌ها، و ایجاد اشیای سه‌بعدی پایه. سپس به سمت مباحث پیشرفته‌تر حرکت می‌کند؛ مانند تنظیم نورها، بافت‌دهی، استفاده از شیدرها، و حتی ساخت انیمیشن‌های پیچیده.

هر فصل از این کتاب با مثال‌های عملی شروع می‌شود که تمامی مراحل توضیح داده می‌شوند. این سبک آموزشی به خواننده کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در حین خواندن کتاب بهبود دهد. همچنین، این کتاب دارای نکات کلیدی و پیشنهاداتی برای حل مشکلات رایج در پروژه‌های گرافیک سه‌بعدی WebGL است.

نکات کلیدی و دستاوردهای کتاب

  • آشنایی با نحوه ساخت و مدیریت Scene در Three.js
  • استفاده موثر از دوربین‌ها و کنترل‌کننده‌ها
  • ایجاد مدل‌های سه‌بعدی با استفاده از mesh و geometry
  • تکنیک‌های بافت‌دهی و استفاده از Materialها
  • تولید انیمیشن‌های پیچیده و تعاملات با کاربران
  • مدیریت نورپردازی و بهینه‌سازی گرافیک سه‌بعدی
  • آشنایی با اصول طراحی شیدرها و برنامه‌نویسی GPU

جملات معروف از کتاب

"Three.js allows you to turn your creative ideas into interactive, beautiful, and responsive web-based 3D visualizations."

Jos Dirksen, نویسنده کتاب

"The true power of Three.js lies in its ability to simplify the complexities of working with WebGL, making 3D web development accessible to all."

Jos Dirksen, نویسنده کتاب

چرا این کتاب اهمیت دارد؟

در عصر حاضر، گرافیک سه‌بعدی و تصاویر تعاملی در وب به یکی از جنبه‌های کلیدی طراحی مدرن تبدیل شده است. Three.js به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند پروژه‌هایی ساده یا پیچیده را به صورت سه‌بعدی طراحی کنند، بدون نیاز به دانش عمیق برنامه‌نویسی گرافیکی. کتاب Three.js Cookbook، با ارائه مثال‌های عملی و راه‌حل‌های کاربردی، به طور کامل نیازهای توسعه‌دهندگان در این زمینه را پوشش می‌دهد.

این کتاب برای افراد مبتدی که می‌خواهند اولین قدم‌های خود را در دنیای گرافیک سه‌بعدی بردارند، و همچنین متخصصانی که به دنبال افزایش دانش خود هستند، بسیار مناسب است. کتاب Three.js Cookbook، ایده‌ها و ابزارهای کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به سرعت و با اعتماد به نفس پروژه‌های سه‌بعدی حرفه‌ای طراحی کنید.

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1165

بازدید

4.9

امتیاز

50

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.9

بر اساس 0 نظر کاربران

احمد محمدی

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضی‌ام"

⭐⭐⭐⭐⭐

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!