Teaching in Higher Education
4.7
بر اساس نظر کاربران
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدینکتاب های مرتبط:
خلاصه تحلیلی کتاب
کتاب Teaching in Higher Educationpp.401—412 به بررسی دقیق و تحلیلی شیوههای تدریس در آموزش عالی پرداخته و با رویکردی چندوجهی، هم بستر نظری و هم تجربههای عملی را در خود جای داده است. در این اثر، نویسندگان به تحلیل تعامل میان ساختارهای دانشگاهی، نیازهای دانشجویان و نقش استادان در ایجاد محیط یادگیری مؤثر میپردازند.
این بخش از کتاب، با تمرکز بر مقالات صفحات 401 تا 412، نگاهی جامع به مفاهیم نوین تدریس در سطح دانشگاه دارد. نویسندگان با بهرهگیری از دادههای پژوهشی و تجربههای میدانی، راهبردهایی را معرفی میکنند که هدفشان ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد یادگیری عمیق برای دانشجویان است. ساحتی که در این بخش مطرح میشود، ارتباط مستقیم با مقوله آموزش دانشگاهی و تقویت توسعه حرفهای استادان دارد.
نکات کلیدی و کاربردی
کتاب، خواننده را با مجموعهای از نکات کلیدی مواجه میسازد که در عمل میتوانند کیفیت آموزش را در کلاسهای دانشگاهی دگرگون سازند. از جمله این نکات، توجه به یادگیری فعال، تشویق به تفکر انتقادی، طراحی سرفصلهای انعطافپذیر، و ارزیابی مستمر عملکرد دانشجویان است.
نویسندگان تأکید میکنند که استادان باید فرآیند تدریس را به شکلی تطبیقپذیر و متناسب با نیازهای نسلهای مختلف دانشجویی پیش ببرند؛ این موضوع مستقیماً به توسعه حرفهای ایشان و بهبود کیفیت آموزش دانشگاهی کمک میکند. همچنین، مدیریت صحیح زمان کلاس، استفاده از فناوریهای نوین و بهرهگیری از روشهای آموزش ترکیبی، از دیگر محورهای کلیدی کتاباند.
نقلقولهای ماندگار
در صفحات 401 تا 412، جملاتی وجود دارد که ارزش حفظ و تأمل دارند و میتوانند الهامبخش استادان و پژوهشگران باشند. این نقلقولها فراتر از توصیههای معمول آموزشی، بازتابی از فلسفه یادگیری در سطح عالی هستند.
این جملات، مخاطب را تشویق میکنند تا به فرآیند یادگیری نه فقط به عنوان انتقال دانش، بلکه به مثابه یک تجربه تحولآفرین نگاه کند. هرچند متن دقیق نقلقولها به دلیل مسائل حقنشر قابل بازنشر نیست، خلاصه مفهومیشان را میتوان چنین بیان کرد: توجه به رشد فردی دانشجو و ارزشمندی تعامل انسانی در فرایند آموزش.
آموزش مؤثر در دانشگاه، ترکیبی است از علم، هنر و تعهد انسانی که هر کلاس را به میدانی برای کشف و خلق بدل میکند. نامشخص
کیفیت یادگیری، بیش از هر چیز، به توان استاد در ایجاد ارتباط معنادار با دانشجویان وابسته است. نامشخص
چرا این کتاب اهمیت دارد
اهمیت کتاب Teaching in Higher Educationpp.401—412 در آن است که به دورهای بسیار حساس از آموزش عالی، یعنی زمانی که تغییرات فناورانه و اجتماعی بهشدت بر محیط یادگیری اثر میگذارند، پاسخ علمی و عملی میدهد. این کتاب نهتنها استادان بلکه مدیران دانشگاهی را نیز هدف قرار داده تا با درک بهتر اقتضائات، بتوانند بستر مناسب برای یادگیری مؤثر فراهم کنند.
از سوی دیگر، این اثر باارجاع به شواهد پژوهشی معتبر، راهکارهایی بومی و جهانی را در کنار هم عرضه کرده و همین تلفیق، آن را به منبعی ارزشمند برای هر کسی که به ارتقاء آموزش دانشگاهی علاقهمند است، بدل کرده است. سال انتشار این کتاب یا تاریخ دقیق نگارش بخشهای مورد بحث، به دلیل نبود منبع معتبر در دسترس، «اطلاعات نامشخص» باقی مانده است.
نتیجهگیری الهامبخش
کتاب Teaching in Higher Educationpp.401—412 با ارائه بینشی دقیق و کاربردی درباره آموزش در دانشگاه، بستری فراهم میکند
دانلود رایگان مستقیم
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
دسترسی به کتابها از طریق پلتفرمهای قانونی و کتابخانههای عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت میکند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک میرساند. پیش از دانلود، لحظهای به بررسی این گزینهها فکر کنید.
این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید
WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتابهای کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید
1027
بازدید4.7
امتیاز0
نظر98%
رضایتنظرات:
4.7
بر اساس 0 نظر کاربران
Questions & Answers
Ask questions about this book or help others by answering
No questions yet. Be the first to ask!