Sustainability in the Hospitality Industry: Principles of Sustainable Operations

4.9

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین


مقدمه کتاب

کتاب Sustainability in the Hospitality Industry: Principles of Sustainable Operations یکی از منابع اصلی و کلیدی در زمینه پایداری در صنعت مهمان‌نوازی است. این کتاب که توسط سه نویسنده برجسته، «جوزف چن»، «فیلیپ اسلون» و «ویلی لگراند» نوشته شده، به بررسی اصول، استراتژی‌ها و راهکارهایی پرداخته است که می‌تواند صنعت مهمان‌نوازی را به سمت عملیات پایدار و مسئولانه سوق دهد. با توجه به چالش‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی که در دنیای امروز با آن مواجه هستیم، این اثر به عنوان راهنمایی جامع برای مدیران، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه مهمان‌نوازی ارائه شده است.

خلاصه‌ای از کتاب

این کتاب به بررسی عمیق مفاهیم مرتبط با پایداری در هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر کسب‌وکارهای مرتبط با صنعت مهمان‌نوازی می‌پردازد. نویسندگان به دور از کلیشه‌ها و نظریات سطحی، جنبه‌های پیچیده و عملیاتی این موضوع را تحلیل می‌کنند و به مدیران نشان می‌دهند که چگونه می‌توان به کاهش اثرات زیست‌محیطی، افزایش سودآوری و بهبود تجربه مشتریان دست یافت. بخش‌های مختلف کتاب شامل مباحثی همچون مدیریت انرژی، مدیریت منابع آب، مدیریت پسماند، و طراحی عملیاتی پایدار می‌باشد. همچنین، مثال‌های واقعی از کسب‌وکارهایی که به موفقیت در زمینه پایداری دست یافته‌اند، ارائه شده است.

نکات کلیدی کتاب

  • آشنایی با مفهوم Triple Bottom Line و اهمیت آن در صنعت مهمان‌نوازی.
  • بررسی نقش تکنولوژی در دستیابی به اهداف پایدار.
  • راهنمای عملیاتی برای طراحی و اجرای استراتژی‌های پایدار در هتل‌ها و رستوران‌ها.
  • تجزیه‌وتحلیل رویکردهای سیاست‌گذاری و قانونی مرتبط با پایداری.
  • پیشنهادهایی برای ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی و اجتماعی.

جملات معروف از کتاب

"سوء‌مدیریت منابع نه تنها اقتصاد کسب‌وکار، بلکه حیات اجتماعی و زیست‌محیطی آینده را تهدید می‌کند."

"پایداری نه یک هدف بلندمدت، بلکه یک مسئولیت روزانه و حالتی ویژه از تفکر مدیریتی است."

"ارزش تجربه مشتری در ارتباط مستقیم با نحوه مدیریت ما بر چالش‌های زیست‌محیطی و اجتماعی قرار دارد."

چرا این کتاب اهمیت دارد؟

صنعت مهمان‌نوازی یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین صنایع در جهان است. تاثیرات زیست‌محیطی ناشی از مصرف منابع طبیعی، تولید پسماند و انتشار کربن، این صنعت را به یکی از عوامل کلیدی بحران‌های زیست‌محیطی تبدیل کرده است. کتاب Sustainability in the Hospitality Industry کمک می‌کند تا مدیران و فعالان صنعت مهمان‌نوازی، نه تنها به عنوان مصرف‌کنندگان مسئول رفتار کنند، بلکه نقش فعالی در حفاظت از محیط‌زیست ایفا کنند. این کتاب یک منبع ارزشمند برای ایجاد تغییر در عملکردهای سازمانی و تضمین آینده‌ای پایدار است.

A clear understanding of the issues surrounding climate change, global warming, air and water pollution, ozone depletion, deforestation, the loss of biodiversity and global poverty is essential for every manager in the hospitality industry. Present and future hospitality executives need to know how sustainable management systems can be integrated into their businesses while maintaining and hopefully improving the bottom line. Sustainability in the Hospitality Industry explores innovative ways to tackle the ever increasing costs of energy and water as well as the moral, ethical, social and political arguments for taking action. This book uses case studies throughout to explore the following key issues: *How can hospitality properties and equipment be designed to use less resources? *What are the benefits of using more sustainable food and beverage sources? *How can environmental impacts be reduced and profitability increased? *How can properties integrate sustainability management systems and stay one step ahead of the competition? *How can the reputation of a hospitality operation be improved to attract investment by incorporating responsible marketing and corporate social responsibility policies? Sustainability in the Hospitality Industry contains stimulating new ideas, solutions, and strategies essential to every student and professional in the hospitality industry. Philip Sloan Department of Hospitality Management, International University of Applied Sciences Bad Honnef, Bonn, Germany Willy Legrand Department of Hospitality Management, International University of Applied Sciences Bad Honnef, Bonn, Germany Joseph S. Chen Department of Recreation, Park and Tourism Studies, Indiana University, Bloomington, USA * Revealing and refreshing ideas for the neglected area of sustainability in hospitality management.* Presents viable strategies for saving energy and promoting a positive image for hotel managers, restaurant managers and other hospitality providers.* Demonstrates principles with case studies from industry and chain hotels * Stimulates new solutions and strategies to tackle the problem of increasing energy costs and to help alleviate pressure from environmental groups

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1239

بازدید

4.9

امتیاز

0

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.9

بر اساس 0 نظر کاربران

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!

قیمت نهایی
251,000 تومان
0

تماس با پشتیبان