Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications

4.3

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

With a concise, yet comprehensive overview of the topic, Social Marketing and Behaviour Change features a review and analysis of the most validated models of behaviour change, using case studies to illustrate these models in practice. Divided into seven sections, the authors and contributors of this unique book discuss in detail the functions of various models including: cognitive, conative, affective, social-cultural and multi-theory - along with consumer behaviour decision and social change models. This visual and comprehensible multi-disciplinary book is accessible to a wide range of fields of practice and professionals. In particular researchers and students in the field of social marketing will find the book an invaluable resource.

دانلود رایگان مستقیم

برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین

نویسندگان:


نظرات:


4.3

بر اساس 0 نظر کاربران