Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020

4.7

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین


معرفی کتاب: `Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020`

کتاب Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020 نوشته پیر ایو دونزه، یک تحقیق جامع و عمیق درباره فرایند شکل‌گیری صنعت مد لوکس در اروپا بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۲۰۲۰ است. در این کتاب، نویسنده بررسی می‌کند که چگونه شرکت‌های اروپایی توانسته‌اند به تسلط جهانی در صنعت مد لوکس برسند و تبدیل به سمبل خلاقیت و کیفیت شوند.

خلاصه‌ای تفصیلی از کتاب

این کتاب با تجزیه‌وتحلیل ساختارها، استراتژی‌ها و تاریخچه شرکت‌های مد لوکس اروپا مانند Louis Vuitton، Gucci و Chanel، توضیح می‌دهد که چگونه این برندها توانسته‌اند هویت خود را در بازار جهانی ایجاد کنند. از بحث‌های کلیدی در کتاب می‌توان به تأثیر جهانی‌سازی، بازاریابی فرهنگی، و دیجیتال‌سازی در توسعه برندهای مد لوکس اشاره کرد. دونزه به بررسی نقش کلیدی دولت‌ها، سیاست‌ها، و عوامل اجتماعی-فرهنگی در شکل‌گیری و موفقیت صنعت مد لوکس نیز می‌پردازد.

همچنین، او نقش مهم صادرات، استراتژی‌های تجاری نوآورانه، و استفاده از گردشگری بین‌المللی به عنوان ابزاری برای گسترش بازار مد لوکس را تحلیل می‌کند. این کتاب یک منبع ارزنده برای درک بهتر تاریخچه و روندهای جاری در این صنعت است.

نکات کلیدی کتاب

  • تأثیر جهانی شدن بر ظهور صنعت مد لوکس.
  • استراتژی‌های بازاریابی نوین و اهمیت هویت فرهنگی برندها.
  • قدرت بازارهای آسیایی در گسترش و تقویت برندهای لوکس اروپایی.
  • نقش نوآوری و دیجیتال در شکل‌دهی به آینده صنعت مد.

جملات معروف از کتاب

"The preservation of craftsmanship in Europe became a symbol of authenticity and social prestige."

"Luxury fashion is not about selling products; it's about selling dreams."

چرا این کتاب اهمیت دارد؟

کتاب Selling Europe to the World نه‌تنها یک مطالعه مهم در زمینه تاریخ اقتصادی و صنعتی اروپاست، بلکه به روشن کردن فرآیندهای پشت‌صحنه صنعت مد لوکس می‌پردازد. برای علاقه‌مندان به مد، مدیریت برند، و اقتصاد فرهنگی، این کتاب فرصتی منحصر به فرد برای درک دینامیک‌های پیچیده بازار جهانی مد لوکس فراهم می‌کند. دونزه با نگاهی تحلیل‌گرانه و داده‌محور، خواننده را در سفری جذاب به قلب صنعت مد لوکس می‌برد.

علاوه بر محققان، این کتاب برای مدیران و کارآفرینان نیز منبع مهمی است تا به درک بهتری از استراتژی‌های بازاریابی و مدیریت برند لوکس برسند.

Chanel suits, Louis Vuitton bags and Omega watches are now objects that embody a globalized material culture. Over the past 30 years, the luxury goods industry has undergone a tremendous expansion around the world. However, it remains largely dominated by European companies, ranging from diversified conglomerates such as LVMH and Richemont to independent companies such as the Italian fashion houses Armani and Ermenegildo Zegna, and industrial groups like Swatch and L'Oréal or new start-ups such as Richard Mille. How and why did these companies succeed? How did they manage to transform a sector previously dominated by small family firms into a global big business? Selling Europe to the World presents the development of the global luxury goods industry from the 1980s to the present day. It highlights the strategies implemented by a new generation of entrepreneurs and explains, beyond the glamorous image conveyed by luxury brands, the sources of success of these firms. An essential book for understanding the success of the contemporary luxury industry.

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1164

بازدید

4.7

امتیاز

0

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.7

بر اساس 0 نظر کاربران

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!

قیمت نهایی
215,375 تومان
0

تماس با پشتیبان