Ripple Effect: ?How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
4.3
بر اساس نظر کاربران
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین {"detail":"Not Found"}
Traditional advertising is struggling, while word of mouth - the most trusted source of product information - is expanding into entirely new dimensions on the Web. For more than sixty years, scholars have been researching word of mouth, yet surprisingly few have investigated how to stimulate it. This book seeks to close that gap. Based on involvement and empowerment research, it is the first scientific study that links word of mouth to a participatory marketing approach, thus providing an answer to what may be marketing's most pressing questions: how to harness the power of blogs, Facebook, and the Social Web.
دانلود رایگان مستقیم
برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین