Programming 2D Games

4.5

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

معرفی کتاب Programming 2D Games

کتاب Programming 2D Games اثری جامع و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند وارد دنیای جذاب و پویا توسعه بازی‌های دو بعدی شوند. نویسنده این کتاب، چارلز کلی، با تجربه و دانش گسترده‌ای که در زمینه توسعه بازی دارد، به مخاطبان خود آموزشی دقیق و کارآمد ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ای از کتاب

چارلز کلی در کتاب خود مراحل مختلف توسعه بازی‌های 2D را با زبانی روان و دقیق توضیح داده است. از مباحث بنیادی همچون جمع‌آوری نیازمندی‌ها و طراحی مفهومی گرفته تا پیاده‌سازی جزییات و بهینه‌سازی، تمامی گام‌های لازم در توسعه بازی‌های دو بعدی در این اثر پوشش داده شده‌اند. کتاب به خوانندگان نحوه استفاده از DirectX و C++ را برای ایجاد بازی‌های پویا و جالب آموزش می‌دهد. هر فصل کتاب با مثال‌های عملی و توضیحات گام به گام همراه است که به یادگیری عمیق‌تر کمک می‌کند.

نکات کلیدی

  • فهم کامل اصول برنامه‌نویسی بازی‌های 2D با استفاده از زبان C++ و API DirectX.
  • شناخت و اعمال تکنیک‌های پیشرفته برای بهبود عملکرد و زیبایی بصری بازی‌ها.
  • راهکارهای تست و رفع اشکال در پروژه‌های بازی سازی.
  • توسعه قابلیت‌های تعاملی و کاربردی مثل فیزیک و هوش مصنوعی ساده.

جملات معروف از کتاب

"برنامه‌نویسی بازی، تلفیقی از هنر و مهندسی است؛ ایجاد چیزی که افراد را سرگرم کند و به چالش بکشد."

"یک بازی خوب باید همیشه این توانایی را داشته باشد که بازیکن را به دنیای خود بکشاند و او را برای تجربه‌ای جدید آماده کند."

چرا این کتاب مهم است

کتاب Programming 2D Games به عنوان یکی از منابع معتبر در حوزه آموزش برنامه‌نویسی بازی‌های دو بعدی، جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه بازی‌سازی دارد. این اثر نه تنها برای مبتدیانی که در پی شروعی موفق هستند، بلکه برای حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند مهارت‌های خود را ارتقا دهند نیز بسیار مفید می‌باشد. چارلز کلی با زبانی شیوا و رویکردی عملی به خوانندگان کمک می‌کند تا نگاهی عمیق تر به صنعت بازی‌سازی داشته باشند و خلاقیت خود را در قالب پروژه‌های کاربردی پیاده‌سازی کنند. اهمیت این کتاب در این است که پلی می‌سازد بین دانش نظری و تجربه عملی، و به مخاطبان ابزاری می‌دهد تا بتوانند ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند.

Introduction to 'Programming 2D Games'

Welcome to 'Programming 2D Games', a comprehensive guide that aims to bridge the gap for aspiring game developers and enthusiasts eager to explore the world of 2D game development. Through insightful explanations, practical examples, and useful references, this book paves the way for readers to conceptualize and create exciting 2D games from scratch.

Detailed Summary of the Book

This book dives deep into the principles and practices of 2D game programming, offering a balance of theoretical knowledge and practical application. Written in an accessible manner, it begins with the basics of programming, gradually building up to more complex systems used in game development. Readers will explore game loops, rendering techniques, collision detection, user input handling, and asset management, among other key concepts.

Throughout the book, the focus on C++ as the primary programming language provides a solid foundation for understanding game development portals and engines. Each chapter includes code snippets and examples that reinforce the concepts discussed and encourage hands-on practice.

Key Takeaways

  • Comprehensive understanding of 2D game architecture and design.
  • Practical knowledge of C++ in the context of game programming.
  • Mastery in handling graphics and rendering techniques.
  • Skills to manage game assets, resources, and optimize performance.
  • Ability to implement sound and audio effects effectively in games.

Famous Quotes from the Book

"The beauty of game development lies in its power to bring your imagination to life through lines of code."

"Every great game starts with a simple idea, magnified by creativity and meticulous programming."

Why This Book Matters

In an era where games influence culture and technology continues to evolve rapidly, 'Programming 2D Games' serves as a vital resource for anyone interested in the game development industry. This book stands out for its practical approach that empowers readers to understand the intricacies of game logic and design.

Authored by Charles Kelly, a seasoned expert in the field, the book reflects years of experience distilled into chapters that are not only informative but also engaging. Whether you are a student, hobbyist, or professional looking to deepen your understanding of game programming, this book will equip you with the detailed knowledge and tools necessary to succeed in creating impactful 2D games.

Embark on your game development journey with 'Programming 2D Games'—a book that combines technical expertise and creative insights to enable you to bring your gaming ideas to fruition.

دانلود رایگان مستقیم

برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین

نویسندگان:


نظرات:


4.5

بر اساس 0 نظر کاربران