Support Refhub: Together for Knowledge and Culture
Dear friends,
As you know, Refhub.ir has always been a valuable resource for accessing free and legal books, striving to make knowledge and culture available to everyone. However, due to the current situation and the ongoing war between Iran and Israel, we are facing significant challenges in maintaining our infrastructure and services.
Unfortunately, with the onset of this conflict, our revenue streams have been severely impacted, and we can no longer cover the costs of servers, developers, and storage space. We need your support to continue our activities and develop a free and efficient AI-powered e-reader for you.
To overcome this crisis, we need to raise approximately $5,000. Every user can help us with a minimum of just $1. If we are unable to gather this amount within the next two months, we will be forced to shut down our servers permanently.
Your contributions can make a significant difference in helping us get through this difficult time and continue to serve you. Your support means the world to us, and every donation, big or small, can have a significant impact on our ability to continue our mission.
You can help us through the cryptocurrency payment gateway available on our website. Every step you take is a step towards expanding knowledge and culture.
Thank you so much for your support,
The Refhub Team
Donate NowMathematics for Game Programming and Computer Graphics: Explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
4.5
بر اساس نظر کاربران
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدینRelated Refrences:
Persian Summary
معرفی کتاب
کتاب "Mathematics for Game Programming and Computer Graphics" یک منبع اساسی برای هر فردی است که به توسعه بازی و گرافیک کامپیوتری علاقهمند است. این کتاب به بررسی ریاضیات ضروری میپردازد که برای ایجاد، رندرینگ و دستکاری محیطهای مجازی سهبعدی لازم است.
خلاصهای از کتاب
این کتاب به گونهای طراحی شده است که پایه محکمی از مبانی ریاضیات ارائه دهد که به طور مستقیم در توسعه بازیها و گرافیکهای سهبعدی قابل استفاده هستند. از جبر خطی تا حسابان و هندسه تحلیلی، این کتاب علوم پایهای را پوشش میدهد که اجازه میدهد به خلق دنیاهای مجازی غنی و پویا بپردازید. نویسنده، با تجربهای چند ساله در تدریس و توسعه، مفاهیم پیچیده را به زبانی ساده و قابل درک ارائه میکند تا یادگیری لذتبخش و قابل دسترس باشد.
نکات کلیدی
- فهم اصول اولیه جبر خطی و نقشی که در Graphics سهبعدی ایفا میکند.
- تسلط بر ماتریسها و وکتورها برای Transformations و رندرینگ.
- درک حسابان برای مدلسازی حرکات و تعاملات.
- کاربرد عملی روشهای ریاضی در شبیهسازیهای فیزیک بازی و نورپردازی.
جملات معروف از کتاب
"بدون ریاضیات، تخیلات ما برای خلق دنیاهای جدید محدود خواهد بود و این ریاضیات است که امکان بخشیدن به زندگی و حرکت در این فضاهای مجازی را فراهم میکند." — Penny de Byl
"درک عمیق از جبر خطی کلید موفقیت در ایجاد گرافیکهای غنی و جذاب بازی است." — Penny de Byl
چرا این کتاب مهم است
این کتاب اهمیت بسزایی دارد زیرا پایهای قوی برای توسعهدهندگان آینده بازی و گرافیک کامپیوتری فراهم میکند. با رشد مداوم صنعت بازیهای ویدیویی و نیاز به گرافیکهای پیچیدهتر و واقعیتر، تسلط بر ریاضیات ضروری است. این متن به عنوان پلی بین آموزش مفاهیم تئوری و کاربردهای عملی آنها عمل میکند، به طوری که دانشجویان و توسعهدهندگان در هر سطحی میتوانند به راحتی به فهم و اجرای تکنیکهای پیشرفته بپردازند. همچنین، با مثالهای عملی و توضیحاتی جامع، این کتاب یک منبع بیبدیل برای کسانی است که به دنبال کاربردهای جدیتر و دقیقتر در محیطهای مجازی هستند.
دانلود رایگان مستقیم
برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین
برای خواندن این کتاب باید نرم افزار PDF Reader را دانلود کنید Foxit Reader