Learning Three.js: The JavaScript 3D Library for WebGL - Second Edition
4.3
بر اساس نظر کاربران
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدینکتاب های مرتبط:
معرفی کتاب «Learning Three.js: The JavaScript 3D Library for WebGL - Second Edition»
کتاب «Learning Three.js» نوشته «Jos Dirksen» یکی از منابع جامع و پربار برای یادگیری و کاربرد کتابخانه قدرتمند Three.js است. این کتاب با ارائه مجموعهای از آموزشها و پروژههای کاربردی به علاقمندان کمک میکند که مهارتهای لازم برای طراحی و توسعه گرافیکهای سهبعدی پیشرفته در وب را کسب کنند.
خلاصهای از کتاب
این کتاب با فرض اینکه خوانندگان آشنایی اولیهای با JavaScript و WebGL دارند، بهطور کامل به طراحی سهبعدی با استفاده از کتابخانه Three.js میپردازد. از مفاهیم ابتدایی مانند ساختن یک صحنه ساده، افزودن نورپردازی و بافتها گرفته تا تکنیکهای پیشرفته مانند شیدرها و رندرینگ واقعی، این کتاب هر آنچه که برای ایجاد تجربههای سهبعدی نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد.
در طول کتاب، پروژههای عملی برای تقویت مهارتها معرفی میشوند که از یک مدل ساده گرفته تا بازیها و انیمیشنهای سهبعدی پیچیده را پوشش میدهد. همچنین، مباحثی مانند فیزیک در گرافیک سهبعدی و تعاملات پیشرفته به دقت بررسی میشوند.
نکات کلیدی و دستاوردها
- یادگیری نحوه ساخت و مدیریت صحنهها (Scenes)، دوربینها (Cameras) و اشیاء سهبعدی (Mesh).
- فهم کامل استفاده از Lighting و Shadows برای ایجاد عمق و کیفیت در طراحیها.
- آشنایی با Materialها و Textureها برای تنظیم جلوههای بصری پیشرفته.
- بهرهگیری از ابزارهای شیدرها (Shaders) و تکنیکهای رندرینگ پیشرفته.
- استفاده از تعاملات پیشرفته و انجام پروژههای واقعی مانند توسعه بازی سهبعدی.
- ایجاد گرافیک سهبعدی واکنشپذیر، سازگار با پلتفرمهای مختلف و مرورگرها.
جملات مشهور از کتاب
"Three.js به شما این امکان را میدهد که خلاقیتهای خود را به دنیای سهبعدی وب بیاورید و ایدههای خود را زنده کنید."
"در دنیای دیجیتال امروز، طراحی سهبعدی دیگر یک گزینه نیست؛ بلکه یک ضرورت است."
چرا این کتاب اهمیت دارد؟
در عصر جدید تکنولوژی و طراحی، گرافیک سهبعدی به یکی از عناصر کلیدی در تجربه کاربری تبدیل شده است. از بازیهای پیشرفته تا شبیهسازیهای پیچیده، قدرت Three.js و WebGL کاربران را قادر میسازد که جهانی تعاملی و خیرهکننده خلق کنند.
کتاب «Learning Three.js» نه تنها مهارتهای فنی و ضروری را آموزش میدهد، بلکه با دیدگاه پروژه محور خود خوانندگان را به استفاده عملی و توسعه برنامههای کاربردی سهبعدی تشویق میکند. این کتاب به ویژه برای طراحان وب، توسعهدهندگان بازی و متخصصان گرافیک، ابزاری ارزشمند است که در حرفه خود سریعتر به نتایج قابل توجهی دست یابند.
مطالعه این کتاب تجربهای منحصر به فرد است که شما را با دنیای شگفتانگیز طراحی سهبعدی آشنا میکند و خلاقیت شما را به سطوح جدیدی ارتقاء میدهد.
دانلود رایگان مستقیم
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
دسترسی به کتابها از طریق پلتفرمهای قانونی و کتابخانههای عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت میکند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک میرساند. پیش از دانلود، لحظهای به بررسی این گزینهها فکر کنید.
این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید
WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتابهای کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید
1210
بازدید4.3
امتیاز50
نظر98%
رضایتنظرات:
4.3
بر اساس 0 نظر کاربران

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضیام"
Questions & Answers
Ask questions about this book or help others by answering
No questions yet. Be the first to ask!