Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#

4.3

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

معرفی کتاب

کتاب Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and Csharp یکی از جامع‌ترین و کاربردی‌ترین منابع موجود برای یادگیری طراحی بازی، نمونه‌سازی و توسعه بازی‌هاست. این کتاب توسط Gibson J. نوشته شده و به طور خاص برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و حرفه‌ای که به دنبال تولید بازی با استفاده از Unity و زبان Csharp هستند، طراحی شده است. این منبع ارزشمند تمام مباحث مهم از ایده‌پردازی اولیه تا تولید و انتشار یک بازی قابل اجرا را پوشش می‌دهد.

خلاصه‌ای جامع از کتاب

کتاب در سه بخش اصلی طراحی شده است که هر یک به حوزه‌ای خاص از فرآیند توسعه بازی می‌پردازند. در بخش اول، مفاهیم پایه‌ای طراحی بازی شامل مباحثی چون ایده‌پردازی خلاقانه، تحلیل نیازهای بازیکنان و اصول طراحی مکانیک‌های بازی بررسی می‌شود. بخش دوم به فرآیند نمونه‌سازی (Prototyping) اختصاص دارد، جایی که خواننده یاد می‌گیرد چگونه ایده‌های خود را سریعاً به مدل‌های قابل اجرا تبدیل کند. در این بخش از Unity به عنوان محیط توسعه و از Csharp به عنوان زبان برنامه‌نویسی برای ایجاد تعاملات استفاده می‌شود. بخش نهایی کاملاً عملی بوده و به توسعه کامل بازی اختصاص دارد. از طراحی رابط کاربری (UI/UX) گرفته تا استفاده از ویژگی‌های پیشرفته Unity مانند فیزیک سه‌بعدی و سیستم مدیریت انیمیشن.

این کتاب نه تنها به آموزش گام‌به‌گام ساخت بازی می‌پردازد، بلکه بر اهمیت یادگیری مفاهیم پایه‌ای تمرکز دارد تا خوانندگان بتوانند به عنوان طراحان و توسعه‌دهندگان مستقل رشد کنند. همچنین، با ارائه مثال‌های واقعی و پروژه‌های کاربردی، درک عملی از مفاهیم پیچیده را تسهیل می‌کند.

نکات کلیدی

  • نحوه ایده‌پردازی و تبدیل ایده به مکانیک‌های بازی
  • آشنایی جامع با Unity و ابزارهای آن
  • یادگیری کامل زبان Csharp و کاربرد آن در طراحی بازی
  • تکنیک‌های حرفه‌ای در نمونه‌سازی سریع بازی‌ها
  • مدیریت پروژه و انتشار بازی به پلتفرم‌های مختلف

نقل‌قول‌های معروف از کتاب

"Game design is about capturing human interest; it's more psychology than programming."

Gibson J.

"Great games come from small ideas executed with precision."

Gibson J.

چرا این کتاب مهم است؟

دنیای بازی‌سازی صنعتی پویا و پرچالش است که ابزارها و تکنیک‌های آن به سرعت در حال تغییر هستند. این کتاب به خاطر ارائه یک رویکرد ساختارمند و انعطاف‌پذیر، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که می‌خواهند وارد این صنعت شوند یا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. نویسنده به گونه‌ای کتاب را نوشته که هر فرد، حتی بدون پیش‌زمینه فنی، می‌تواند از اولین قدم‌ها وارد مسیر طراحی و توسعه بازی شود. با ترکیب هنر و فن‌آوری، این کتاب الهام‌بخش ایده‌های خلاقانه است و به افراد کمک می‌کند بازی‌هایی بسازند که هم سرگرم‌کننده و هم معنادار باشند.

Welcome to "Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#", an essential guide for aspiring game developers and designers. This book offers an immersive journey through the intricate world of game design and development, providing both theoretical insights and practical skills.

Detailed Summary of the Book

This comprehensive book is structured to equip readers with a robust understanding of both the creative and technical aspects of game creation. Divided into three sections, it begins by exploring game design principles, delving into the conceptual and artistic endeavors necessary to craft engaging gameplay experiences. The focus then shifts to rapid prototyping, a critical phase where ideas are tested and iterated using simple models and mock-ups. The final section immerses readers in the development process, teaching essential coding skills using C# within the Unity game engine.

Throughout the book, practical exercises and examples illuminate the path from a mere game concept to a fully playable game. The author emphasizes the importance of coherent narrative structures, engaging character design, and balanced gameplay mechanics, grounded in a deep understanding of player psychology and user experience (UX) design.

Key Takeaways

  • The fundamental principles of game design, including storytelling, game mechanics, and level design.
  • The significance of prototyping as a tool for testing ideas early and often.
  • Technical skills required for game development, focusing on C# programming within the Unity environment.
  • Insights into playtesting and iteration as integral components of successful game design.
  • The power of collaboration and feedback in refining game ideas and execution.

Famous Quotes from the Book

"In game design, creativity is your playground and innovation is your best tool. Embrace them both."

"Prototypes are not meant to be final; they are stepping stones on the path to refining your masterpiece."

"Understanding the player's experience is paramount. Every decision in game development should serve to enhance it."

Why This Book Matters

The book "Introduction to Game Design, Prototyping, and Development" is pivotal for anyone serious about breaking into the game industry. It demystifies the complex world of game creation, offering a clear roadmap for transforming a fledgling idea into a dynamic, interactive experience. This resource stands out by merging creative theory with practical programming skills, making it a holistic guide suitable for both designers looking to understand technical processes and programmers seeking to refine their creative instincts.

What sets this book apart is its balanced approach, nurturing the symbiotic relationship between design and development. By situating readers in real-world scenarios and presenting industry-relevant challenges, it prepares them for diverse roles within a game development team. This book matters not only for its educational content but also for its potential to inspire and cultivate the next generation of game innovators.

دانلود رایگان مستقیم

برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین

نویسندگان:


نظرات:


4.3

بر اساس 0 نظر کاربران