HBR's 10 Must Reads 2018: the Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (with bonus article ''Customer Loyalty Is Overrated'')

4.6

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین

کتاب های مرتبط:

Customer loyalty is overrated / by A.G. Lafley and Roger L. Martin -- Noise: how to overcome the high, hidden cost of inconsistent decision making / by Daniel Kahneman, Andrew M. Rosenfield, Linnea Gandhi, and Tom Blaser -- Visualizations that really work / by Scott Berinato -- Right tech, wrong time / by Ron Adner and Rahul Kapoor -- How to pay for health care / by Michael E. Porter and Robert S. Kaplan -- The performance management revolution / by Peter Cappelli and Anna Tavis -- Let your workers rebel / by Francesca Gino -- Why diversity programs fail / by Frank Dobbin and Alexandra Kalev -- What so many people don't get about the U.S. working class / by Joan C. Williams -- The truth about Blockchain / by Marco Iansiti and Karim R. Lakhani -- The Edison of medicine / by Steven Prokesch

دانلود رایگان مستقیم

برای دانلود رایگان این کتاب و هزاران کتاب دیگه همین حالا عضو بشین

نویسندگان:


نظرات:


4.6

بر اساس 0 نظر کاربران