Ethernet switches: An introduction to network design with switches

4.7

بر اساس نظر کاربران

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدین


If you’re ready to build a large network system, this handy excerpt from Ethernet: The Definitive Guide, Second Edition gets you up to speed on a basic building block: Ethernet switches. Whether you’re working on an enterprise or campus network, data center, or Internet service provider network, you’ll learn how Ethernet switches function and how they’re used in network designs. This brief tutorial also provides an overview of the most important features found in switches, from the basics to more advanced features found in higher-cost and specialized switches. * Get an overview of basic switch operation, the spanning tree protocol, and switch performance issues * Learn about switch management and some of the most widely used switch features * Discover how a hierarchical design can help maintain stable network operations * Delve into special-purpose switches, such as multi-layer, access, stacking, and wireless access-point switches * Learn about advanced switch features designed for specific networking environments * Dive deeper into switches, with a list of protocol and package documentation

دانلود رایگان مستقیم

شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید

دسترسی به کتاب‌ها از طریق پلتفرم‌های قانونی و کتابخانه‌های عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت می‌کند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک می‌رساند. پیش از دانلود، لحظه‌ای به بررسی این گزینه‌ها فکر کنید.

این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید

WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتاب‌های کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید

نویسندگان:


1300

بازدید

4.7

امتیاز

50

نظر

98%

رضایت

نظرات:


4.7

بر اساس 0 نظر کاربران

احمد محمدی

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضی‌ام"

⭐⭐⭐⭐⭐

Questions & Answers

Ask questions about this book or help others by answering


Please وارد شوید to ask a question

No questions yet. Be the first to ask!

تماس با پشتیبان