e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning, 2nd Edition
4.6
بر اساس نظر کاربران
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
هر دانلود یا پرسش از هوش مصنوعی 2 امتیاز لازم دارد، برای بدست آوردن امتیاز رایگان، به صفحه ی راهنمای امتیازات سر بزنید و یک سری کار ارزشمند انجام بدینکتاب های مرتبط:
معرفی کتاب: e-Learning and the Science of Instruction
کتاب e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning, 2nd Edition اثری ارزشمند از نویسندگان مشهور، Ruth Clark و Richard E. Mayer، است که به کاربران و طراحان آموزشی کمک میکند تا درک بهتری از شیوههای مؤثر طراحی آموزشهای چندرسانهای داشته باشند. این کتاب بر اساس اصول علمی طراحی آموزشی نگارش شده است و کاربردهای عملی آن در آموزش الکترونیکی را تشریح میکند.
خلاصهای از کتاب
این کتاب با تمرکز بر محورهای علمی و عملی، به بررسی روشهایی میپردازد که میتوانند آموزشهای چندرسانهای را بیشترین تأثیرگذاری و کارایی بخشند. نویسندگان این اثر با استفاده از مطالعات خود در زمینه علوم معرفتشناسی و روانشناسی شناختی، روشهایی ارائه دادهاند که میتواند یادگیری از طریق e-Learning را طراحی و ارتقا دهد. فصلهای کتاب به موضوعاتی مانند چگونگی طراحی موارد آموزشی برای جذب مؤثر توجه، افزایش حفظ اطلاعات توسط دانشآموزان و کاربرد نتایج تحقیقات در طراحی آموزش الکترونیکی اختصاص دارد.
نکته مهم در این کتاب این است که بهجای تمرکز صرف بر فناوریهای نوین، به اصول علمی پشت پرده آموزش چندرسانهای پرداخته شده است. این اثر بهویژه برای آموزش دهندگان، طراحان آموزشی، مدیران منابع انسانی و توسعهدهندگان آموزشهای آنلاین کاربردی است.
نکات کلیدی
- اصول طراحی مؤثر محتواهای چندرسانهای
- نقش Cognitive Load Theory در آموزش الکترونیکی
- رابطه میان فناوری و فرآیند آموزش
- چگونگی استفاده از Multimedia Principles
- تحقیقات علمی پشت پرده طراحی e-Learning
نقلقولهای معروف از کتاب
“E-learning works when it uses instructional methods that take advantage of our cognitive architecture and engages the learner.”
“The science of learning can provide concrete guidance to the professionals designing e-learning.”
چرا این کتاب اهمیت دارد؟
کتاب e-Learning and the Science of Instruction از جمله منابع ضروری برای هر کسی است که در زمینه آموزش الکترونیکی فعالیت میکند. تفاوت اصلی این کتاب با دیگر کتابها در این حوزه این است که به جای تمرکز بر اصول تکنولوژیکی، به طور علمی و سیستماتیک به بررسی اصول یادگیری میپردازد. به طور خاص، این کتاب به مخاطبان خود نشان میدهد که چگونه میتوان با استفاده از اصول علمی، آموزشهایی تأثیرگذار و مؤثر ایجاد کرد. اگر به دنبال توسعه مهارتهای خود در حوزه طراحی آموزشی هستید یا تمایل دارید با بهترین شیوهها برای یادگیری چندرسانهای آشنا شوید، این کتاب میتواند راهنمایی عالی باشد.
با توجه به رشد روزافزون آموزشهای آنلاین، فهم علمی نحوه طراحی آموزشهایی که توانایی یادگیرندگان را به بهترین شکل ممکن تقویت کند، اهمیت زیادی پیدا کرده است. این کتاب به ما کمک میکند تا یادگیری را به فرآیندی جذاب، مؤثر و کاربردی تبدیل کنیم.
دانلود رایگان مستقیم
شما میتونید سوالاتتون در باره کتاب رو از هوش مصنوعیش بعد از ورود بپرسید
دسترسی به کتابها از طریق پلتفرمهای قانونی و کتابخانههای عمومی نه تنها از حقوق نویسندگان و ناشران حمایت میکند، بلکه به پایداری فرهنگ کتابخوانی نیز کمک میرساند. پیش از دانلود، لحظهای به بررسی این گزینهها فکر کنید.
این کتاب رو در پلتفرم های دیگه ببینید
WorldCat به شما کمک میکنه تا کتاب ها رو در کتابخانه های سراسر دنیا پیدا کنید
امتیازها، نظرات تخصصی و صحبت ها درباره کتاب را در Goodreads ببینید
کتابهای کمیاب یا دست دوم را در AbeBooks پیدا کنید و بخرید
1247
بازدید4.6
امتیاز50
نظر98%
رضایتنظرات:
4.6
بر اساس 0 نظر کاربران

"کیفیت چاپ عالی بود، خیلی راضیام"
Questions & Answers
Ask questions about this book or help others by answering
No questions yet. Be the first to ask!